"*" geeft vereiste velden aan
Privacy policy: Wij houden – net zoals u – niet van SPAM. Uw gegevens worden confidentieel behandeld.
Het voorbije jaar mogen we bestempelen als het consolidatiejaar van Addhome. In 2023 legden we de structuur en de basis om te groeien en door te springen naar 2024. Want je zal het merken, onze vooruitzichten voor 2024 zijn heel ambitieus.
In 2024 willen we de productie optimaliseren en ons aanbod uitbreiden naar Frankrijk, Duitsland en Nederland. Daarmee willen we snel uitgroeien tot een multinational en niet minder dan marktleider worden in de niche van modulair bouwen met containerunits en staalbouw.
Lees zeker verder!
Basiel Van Cauwenberge (zaakvoerder) geeft een woordje uitleg: “In 2024 willen we de output van onze productie verdubbelen. Daarvoor hebben we een voormalige productiemanager uit de automobielsector en extra personeel aangeworven. We laten het aan hen over om het principe van lean management bij ons te introduceren. Die Japanse methode van productie richt zich op procesverbeteringen. Om het productieproces te optimaliseren bekijken en analyseren we de verschillende stappen in ons productieproces met de bedoeling om alles zo snel en efficiënt mogelijk aan te pakken.”
“Let wel, bandwerk wordt het nooit, we zijn nog altijd van plan om maatwerk te bieden. We zijn niet voor niets Belgen. Als Belg hebben we de traditie om zelf te kiezen hoe onze woning eruit ziet, in tegenstelling tot Nederland of Duitsland, waar veel huizen hetzelfde zijn.”
“De personen die we hebben aangeworven hebben oa. als voormalige productiemanagers van een toeleveringsbedrijf leiding gegeven aan een heel team van werknemers. Een van hen zal zich toespitsen op de supply chain en het stockbeheer, de andere zal zich focussen op het optimaliseren van het productieproces. Ik ben er zeker van dat ze met hun kennis en ervaring veel impact bij ons zullen maken.”
“Samen met hen willen we groeien naar een volwassen bedrijfsniveau. We mikken op meer structuur, meer organisatie en op een doorgroei naar een echte corporate.”
“Op het vlak van verkoop maakt de Addhome Group zich als aanbieder van modulaire bouwoplossingen klaar voor internationalisering. Onze omzet stijgt al een hele tijd en ons personeelsbestand groeit voortdurend mee. We vinden het hoog tijd om de internationale markt te veroveren en zijn daar ook volledig klaar voor. We hopen snel uit te groeien tot een multinational en marktleider te worden in de niche van modulaire wooncontainers.”
“Onlangs hebben we een exclusieve distributieovereenkomst getekend voor de Franse markt die zoveel groter is dan België. Net vanwege dat grote aantal inwoners is het potentieel enorm.”
“Daarnaast hebben we concrete gesprekken met potentiële partners in Nederland en Duitsland. Wist je dat Nederland kampt met een enorm grote woningnood en een even groot gebrek aan bouwgrond? Nederland heeft tegen 2030 een miljoen extra woningen nodig, en tegen 2040 nog eens zoveel. Onze duurzame, flexibele, innovatieve én compacte wooncontainers zullen zonder twijfel voldoen aan de groeiende Nederlandse vraag naar flexibele en duurzame woonoplossingen.”
“Ook Duitsland is intussen overtuigd van het feit dat onze units niet alleen kostenefficiënt zijn, maar ook heel snel te realiseren. Dat maakt ze aantrekkelijk voor zowel particulieren als bedrijven die op zoek zijn naar op maat gemaakte ruimteoplossingen.”
“Maar we hebben de volle overtuiging dat we ze ook zullen halen. We zijn 100% gemotiveerd om ook internationaal marktleider te worden in de niche van modulaire wooncontainers. Maar dat betekent dus ook dat we heel wat meer medewerkers nodig hebben.”
“Heb je zin om onze vooruitzichten voor 2024 mee te realiseren en je aan te sluiten bij ons groeiende, dynamische en – in één woord – leuke team? Eén adres.”
Hier lees je alvast meer over The Addhome Way. Wie weet, misschien pas je wel perfect bij ons.